ASSA ABLOY kaubamärgid ja identiteet

ASSA ABLOY-le kuulub väga väärtuslikke brände, millest mitmed on kontsern omandatud ettevõtete omandamise teel. ASSA ABLOY on globaalne põhibränd. See ühendatakse sageli teiste, kohalikul turul tuntud ning kohalikele eeskirjadele ja turvastandarditele vastavate brändidega. Kontsern muudab seeläbi kontserni müügiosakondi ühendava ning innovatsiooni, esmaklassilist tehnoloogiat ja terviklikke lukusüsteeme esindava põhibrändi ASSA ABLOY silmatorkavamaks.

Umbes 70 kontserni müügimahust moodustab põhibränd ASSA ABLOY või ASSA ABLOY koos kohalike brändidega.

     

 

Põhibrändi täiendavad globaalsed brändid, mis on kõik oma turusegmentides juhtival kohal, näiteks: Yale eraklienditurul, HID ligipääsusüsteemide, turvakaartide väljastamise ja tuvastamistehnoloogia vallas ning ABLOY kvaliteetsete turvalukkude segmendis. Kontsern hõlmab ka ASSA ABLOY-ga seotud brände, näiteks Entrematic automaatsete sissepääsusüsteemide turul.